Workshop

Hoe organiseer ik mijn werk makkelijker?
2 uur   max. 15 personen   250,-  

Heb je ook vaak het gevoel dat je achter de feiten aanloopt omdat je niet bij bent met je mail? Of dat je regelmatig op zoek moet naar een bestand en dat je je rot zoekt in al die verschillende mapjes? Heb je ook het gevoel dat je gebrek aan overzicht hebt? En denk je, dat moet toch makkelijker kunnen? En loop je tegen structuurvragen aan op digitaal gebied? Dan is een workshop ‘Hoe organiseer ik mijn werk makkelijker?’ wat voor jou. 

Deze workshop is via open inschrijving beschikbaar en geef ik ook in-company. In 2 uur tijd gaan we aan de slag met allerlei vaardigheden om je werk makkelijker te organiseren zoals: het bouwen van een digitaal archief waarin je niet alleen opbergt maar ook terug vindt. Je krijgt tips op slimmer te werken met outlook. Het gaat over het wegwerken van je papieren archief en papierloos werken. 
Deze workhop is zeer geschikt voor teamsessies of als afwisseling tijdens heiddagen. Er is ook een management versie beschikbaar.

Klik hier voor een intake