Organiseercoach

Besteed je veel tijd aan zoeken, ben je regelmatig zaken kwijt? Denk je dat het handiger en makkelijker kan? Ben je op zoek naar manieren om in control te komen van je agenda, je tijdbesteding en je mail? Ervaar jij regelmatig chaos in je werk. Wil je het graag makkelijker organiseren en beschouw je jezelf als chaoot? Wordt het tijd voor een nieuwe aanpak en wil je echt gaan voor voor nieuwe werkwijze? Wil je graag een op maat aanpak die zich volledig richt op jouw situatie? Geef dan jezelf een organiseer coach cadeau en bereik je gewenste resultaat! 

Je kunt kiezen uit drie pakketten. Meer structuur aanbrengen en orde en overzicht verkrijgen vraagt opruimen nu en je gedrag veranderen in de toekomst. Een gedragsverandering kost ongeveer 4-6 weken, daarom werk ik altijd via een van de onderstaande pakketten: 

A. Basispakket – € 225,00
  • Je krijgt twee uur hulp op je werkplek met je pc en mail. We maken een nieuwe structuur, ruimen op en ik leer je hoe je zelf verder kunt.
  • Twee weken later kom ik nog een een uur langs en kijken of het gelukt is, lossen eventuele knelpunten op en maken de klus af.
  • Je ontvangt 6 weken lang van mijn mails met tips en je kunt me vragen stellen over jou opruimklus.

B. Mediumpakket – € 450,00
  • In een halve dag zorgen we voor structuur en overzicht op je PC en in je mailbox. We ruimen op en ik leer je hoe je het zelf zo kunt houden.
  • Twee weken later kom ik voor twee uur terug. Waar nodig ruimen we verder op, we lossen openstaande knelpunten op, werken aan je agendabeheer en maken een plan van aanpak voor jou om het resultaat vast te kunnen houden.
  • Je ontvangt 6 weken lang van mijn mails met tips.
  • Je kunt me altijd blijven bellen of mailen en vragen stellen.

C. Maximumpakket – € 750,00
Wil je maximaal rendement behalen? En echt je hele (werk)omgeving opnieuw organiseren en opruimen? Zou je graag echt het roer omgooien en jezelf nieuwe vaardigheden leren in een aantal stappen? Dan kun je gaan voor het maximum pakket.
  • Gedurende een hele werkdag zorgen we voor structuur en overzicht op je PC en in je mailbox. Daarnaast organiseren we je fysieke administratie. Aan het eind heb je overzicht en structuur en ik voer ik alles af wat weg kan.
  • Twee weken later kom ik voor twee uur terug. Waar nodig ruimen we verder, we lossen openstaande knelpunten op, werken aan je agendabeheer en maken een plan van aanpak voor jou om het resultaat vast te kunnen houden.
  • Je ontvangt 6 weken lang van mijn mails met tips.
  • Je kunt me altijd blijven bellen of mailen en vragen stellen.