Workshop Hoe organiseer ik het makkelijker?

Workshop voor uw team tijdens heidag of studiedag.


Op aanvraag   Op aanvraag  

Heb je ook vaak het gevoel dat je achter de feiten aanloopt omdat je niet bij bent met je mail? Of dat je regelmatig op zoek moet naar een bestand en dat je je rot zoekt in al die verschillende mapjes? Heb je ook het gevoel dat je gebrek aan overzicht hebt? En denk je, dat moet toch makkelijker kunnen? En loop je tegen structuurvragen aan op digitaal gebied?
Dan is een workshop ‘Hoe organiseer ik mijn werk makkelijker?’ wat voor jou of jullie. 

Deze workshop is zeer geschikt om \'in-company\' te organiseren. In 2 uur tijd gaan we aan de slag met allerlei vaardigheden om het werk makkelijker te organiseren zoals: het bouwen van een digitaal archief waarin je niet alleen opbergt maar ook terug vindt. Er komen veel tips aan bod om slimmer te werken met outlook. Het gaat over het wegwerken van je papieren archief en papierloos werken. 
Deze workhop is zeer geschikt voor teamsessies of als afwisseling tijdens heiddagen. Er is ook een management versie beschikbaar.

Aanmelden